Căminul pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia angajeaza referent de specialitate, muncitor calificat – electrician, îngrijitoare

Jobs

În baza prevederilor H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. VII din OUG nr. 12/2025 privind acordarea unui sprijin financiar pentru unele categorii de pensionari în anul 2025, precum şi pentru completarea unor acte normative, precum şi în baza prevederilor Art. VII. (2) din Ordonanța de Urgență nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene:

CĂMINUL PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE ALBA IULIA
DIN SUBORDINEA CONSILIULUI LOCAL AL MUNICIPIULUI ALBA IULIA
organizează CONCURS de recrutare
în data de 03 IUNIE 2025
pentru ocuparea următoarelor posturi, funcţii contractuale de execuţie:

Un post de REFERENT DE SPECIALITATE, gradul I, normă întreagă, pe perioadă determinată până la revenirea titularului postului, din cadrul Compartimentului administrativ – Cod COR 242204
Condiţii specifice de participare:
 studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă, în ramura de știință (RSI): Științe economice, Științe juridice (Drept), Ştiinţe administrative-Administraţie publică, Științe-Informatică;
 curs cadru tehnic în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor (PSI), absolvit cu certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale, de Ministerul Educației Naționale si de Autoritatea Națională pentru Calificări, însoţit de suplimentul descriptiv care atestă competenţele dobândite (curs avizat de IGSU) sau adeverinţă din care să rezulte înscrierea la curs de cadru tehnic în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor (PSI);
 vechime în specialitatea studiilor necesară: minimum 4 ani;
Concursul constă din probă scrisă şi interviu.
Un post de MUNCITOR CALIFICAT – ELECTRICIAN, treapta I, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului administrativ – Cod COR 741307
Condiţii specifice de participare:
 studii medii sau generale;
 diplomă sau certificat de calificare pentru meseria de electrician;
 vechime în specialitatea studiilor necesară: minimum 9 ani;
Concursul constă din probă practică şi interviu.
Un post de ÎNGRIJITOARE, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului asistenţă şi îngrijire – Cod COR 532104
Condiţii specifice de participare:

 studii medii sau generale;
 vechime în specialitatea necesară: nu se solicită.
Concursul constă din probă practică şi interviu.

Condiţiile generale de participare:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant candidatul care îndeplineşte condiţiile prevăzute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice şi anume:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzatoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în
care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infractiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Concursul se va desfăşura după următorul calendar:

  • 29 MAI 2025, inclusiv, ora 15:00- termenul limită pentru depunerea dosarelor de înscriere la concurs;
  • 03 IUNIE 2025, ora 10:00 – proba scrisă/practică;
  • 05 IUNIE 2025, ora 10:00 – proba interviului;

În vederea participării la concurs, candidații depun dosarul de concurs în termen de 15 zile lucrătoare de la data afișării anunţului pentru ocuparea unui post vacant, între orele 09:00 – 15:00, respectiv până în data de 29 MAI 2025, inclusiv, ora 15:00, la sediul Căminului pentru persoane vârstnice Alba Iulia, str. Lalelelor, nr. 60.
Locul desfășurării concursului: sediul Căminului pentru persoane vârstnice Alba Iulia, str. Lalelelor, nr. 60.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul Căminului pentru persoane vârstnice Alba Iulia, str. Lalelelor, nr. 60 şi pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Alba Iulia: www.apulum.ro, secţiunea “Locuri de muncă”, în termen de o zi lucrătoare
de la data finalizării probei şi conţine atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea „admis“ sau „respins“, după caz.
Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut poate depune contestație în termen de o zi lucrătoare de la data comunicării rezultatului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afișare la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, imediat după soluționarea contestațiilor.
Rezultatele finale se afişează la sediul Căminului pentru persoane vârstnice Alba Iulia, str. Lalelelor, nr. 60 şi pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Alba Iulia: www.apulum.ro, secţiunea “Locuri

de muncă” în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului soluţionării contestaţiei pentru proba interviului, prin specificarea menţiunii „admis” sau „respins”.
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului, precum și afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor și a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.

Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 35 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează:
(1) a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea
Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate
sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
(2) Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. nr. 1336/2022.
(3) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(4) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres
la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

(6) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat şi de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesară rezultă din “raport per salariat” şi “raport contract per salariat” din programul REVISAL, care este complementar adeverinței eliberate de angajator, pentru perioada lucrată.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.
Bibliografia si tematica stabilită, condiţiile de participare la concurs şi actele solicitate la dosarul de înscriere se afişează la sediul Căminului pentru persoane vârstnice Alba Iulia şi pe site-ul Primăriei Municipiului Alba Iulia, www.apulum.ro.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Căminului pentru persoane vârstnice Alba Iulia de la secretarul comisiei de concurs, doamna Giurgiu Georgiana Loredana, Inspector de specialitate, tel. 0258834315.

DIRECTOR
BLEANŢ ANA-MARIA

Nume, prenume Funcţia/ Compartimentul Semnătura Data Ex
Avizat: Bogdan Loredana Consilier juridic/ Compartimentul juridic şi resurse umane
07.05.2025
1
Întocmit: Giurgiu Georgiana Loredana Inspector specialitate/ Compartimentul juridic şi resurse umane

Afişat astăzi 08.05.2025, ora 11:00, la sediul Căminului pentru persoane vârstnice Alba Iulia şi pe site-ul Primăriei Municipiului Alba Iulia.

Bibliografie pentru ocuparea postului vacant pe perioadă determinată până la revenirea titularului postului de referent de specialitate gradul  I din cadrul Compartimentului administrativ
  1. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr. 17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Ordinul nr. 29/2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat și cantinele sociale, Anexa nr. 1- Standardele minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidenţiale destinate persoanelor vârstnice, aplicabile următoarelor categorii de servicii sociale prevăzute în Nomenclatorul serviciilor sociale aprobat prin H.G. nr. 867/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
  4. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată (r1), cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Ordinul nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor.
  6. Ordinul nr. 179/ 2089/ 20892/ 2023 pentru aprobarea Dispozițiilor generale de apărare împotriva incendiilor la spații și clădiri în care se organizează și funcționează servicii sociale Bibliografie pentru ocuparea postului vacant pe perioadă nedeterminată de muncitor calificat- electrician, treapta I, din cadrul Compartimentului administrativ
  7. Legea nr. 17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Reglementarea tehnică ”Normativ pentru proiectarea, execuția și exploatarea instalațiilor electrice aferente clădirilor”, indicativ I 7-2011, prevăzută în anexa la Ordinul nr. 2741/2011;
  10. H.G. nr. 1146/2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea în muncă de către lucrători a echipamentelor de muncă; Bibliografie pentru ocuparea postului vacant pe perioadă nedeterminată de îngrijitoare, din cadrul Compartimentului asistenţă şi îngrijire
  11. Legea nr. 17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  12. Ordinul nr. 29/ 2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat și cantinele sociale, Anexa nr. 1- Standardele minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidenţiale destinate persoanelor vârstnice, aplicabile următoarelor categorii de servicii sociale prevăzute în Nomenclatorul serviciilor sociale aprobat prin H.G. nr. 867/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
  13. Ordinul nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei, cu modificările şi completările ulterioare. APROBAT, PROPUS, DIRECTOR ȘEF SERVICIU BLEANŢ ANA – MARIA GĂDĂLEAN RODICA ADINA Tematică pentru ocuparea postului vacant pe perioadă determinată până la revenirea titularului postului de referent de specialitate, gradul I, din cadrul Compartimentului administrativ
  14. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare- Partea a VI-a Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice, Titlul III Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice;
  15. Legea nr. 17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  16. Ordinul nr. 29/2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat și cantinele sociale, Anexa nr. 1- Standardele minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidenţiale destinate persoanelor vârstnice, aplicabile următoarelor categorii de servicii sociale prevăzute în Nomenclatorul serviciilor sociale aprobat prin H.G. nr. 867/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
  17. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată (r1), cu modificările şi completările ulterioare;
  18. Ordinul nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor.
  19. Ordinul nr. 179/ 2089/ 20892/ 2023 pentru aprobarea Dispozițiilor generale de apărare împotriva incendiilor la spații și clădiri în care se organizează și funcționează servicii sociale. Tematică pentru ocuparea postului vacant pe perioadă nedeterminată de muncitor calificat- electrician, treapta I, din cadrul Compartimentului administrativ
  20. Legea nr. 17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  21. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare (art.368 privind principiile aplicabile conduitei profesionale a personalului contractual din administraţia publică);
  22. Reglementarea tehnică ”Normativ pentru proiectarea, execuția și exploatarea instalațiilor electrice aferente clădirilor”, indicativ I 7-2011, prevăzută în anexa la Ordinul nr. 2741/2011.
  23. H.G. nr. 1146/2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea în muncă de către lucrători a echipamentelor de muncă. Tematică pentru ocuparea postului vacant pe perioadă nedeterminată de îngrijitoare, din cadrul Compartimentului asistenţă şi îngrijire
  24. Legea nr. 17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  25. Ordinul nr. 29/ 2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat și cantinele sociale, Anexa nr. 1- Standardele minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidenţiale destinate persoanelor vârstnice, aplicabile următoarelor categorii de servicii sociale prevăzute în Nomenclatorul serviciilor sociale aprobat prin H.G. nr. 867/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
  26. Ordinul nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei, cu modificările şi completările ulterioare (Cap.VI- Norme de igienă pentru unitățile de folosință publică).

APROBAT, PROPUS,
DIRECTOR ȘEF SERVICIU
BLEANŢ ANA – MARIA GĂDĂLEAN RODICA ADINA

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok Twitter .