Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia, în contextul pandemiei generate de virusul COVID-19 în România, având în vedere intrarea tării noastre în scenariul al 3-lea, în scopul asigurării protecției beneficiarilor și a securității și sănătății tuturor angajaților, s-a decis luarea următorului set de măsuri de prevenție:
– având în vedere art.14 din Anexa 1 la Decretul privind instaurarea stării de urgență pe teritoriul României, vor fi eliberate acte de identitate doar pentru situații deosebite care implică pierderea, furtul ori distrugerea documentului de identitate.
– accesul la ghișeele de stare civilă și evidența persoanelor se realizează pe bază de bon de ordine, oferit cetățenilor la intrarea în instituție de către polițistul local care asigură paza în această locație;
– depunerea cererilor de eliberare a duplicatelor certificatelor de stare civilă, precum și a cererilor privind schimbările de nume pe cale administrativă, se va face pe bază de programare prealabilă la numerele de telefon 0258/815565 sau 0258/814550;
– depunerea cererilor de transcriere/înscriere a mențiunilor privind modificările intervenite în străinătate în registrele de stare civilă române a certificatelor/extraselor de stare civilă procurate din străinătate se va face pe bază de programare prealabilă la numerele de telefon 0258/815565 sau 0258/814550;
- cererile de furnizare date, vor fi primite doar prin poștă;
– audiențele se realizează exclusiv telefonic;
– se limitează prezența la oficierea căsătoriei, la opt persoane;
La încetarea cauzelor care au determinat luarea acestor măsuri, activitățile specifice vor reveni la fluxul normal de lucru.
Pentru orice nelămuriri și informații stăm la dispoziția cetățenilor la telefonul 0258/815565, 0258/814550 sau pe mailul serviciului spclep@apulum.ro unde angajații serviciului vă vor răspunde cu promtitudine.
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.